+40 269 234 236

Despre noi

 

MerlinX

Compania noastră comercializează sistemelele electronice MerlinX reunind sub aripa sa cei mai mari turoperatori şi agenţii de turism. Avem experienţa de a fi crescut rapid, o dată cu economia Europei al cărei turism se bucură de succes. Modernizarea acestui sector a dus şi la succesul MerlinX.

MerlinX reprezintă un sistem global de distribuţie online a produselor turistice care îndeplineste aşteptările ale unei agenţii moderne de turism. Utilizând aplicaţiile noastre aveţi posibilitatea de a reduce considerabil din timpul alocat procesului de creare a ofertei propriu zise. Astfel veţi câştiga timp preţios atât în ceea ce priveşte partea de consultanţă, procesul de ofertare directă cât şi în cadrul procesului de rezervare fermă.

Oferta noastră de colaborare a fost accepată de mai mult de 25 mii de agentii de turism si turoperatori ceea ce determină un potential urias de rezervări. Puteti apela cu încredere la echipa noastră cu experienţă profesională în domeniu. Suntem pregătiti să vă oferim asistentă în orice moment. Obiectivul nostru este dezvoltarea a cât mai multor programe individuale pentru clienţi, prin dezvoltarea şi introducerea de noi tehnologii în sectorul turistic.

Sistemul de distribuţie MerlinX − dezvoltat pe baza unor produse specifice de top dedicate pieţelor din ţări europene precum Germania, Italia, Polonia, Lituania, România – este parte a companiei Sabre Travel Network, una dintre cele mai mari companii care dezvoltă soluţii moderne de distribuţie a produselor turistice în mediul online.

Scopul nostru este de a oferi clienţilor un mod mai uşor de se a conecta on-line pe piaţa de date electronice. Informaţiile adecvate la momentul potrivit şi la locul potrivit reprezintă primul pas spre succes. Acesta constă în a dezvolta instrumente adecvate pentru procesul de vânzare, necesare atât turoperatorilor cât şi agentiilor de turism revânzătoare.  Aceste instrumente oferă mai multe oportunităţi decât sistemele informatizate de rezervare.

Mult curaj, constanţa în inovare cât şi o echipă experimentată sunt elementele de bază ale politicii noastre. Noi oferim clienţilor noştri un mod simplu de utilizare a sistemelor electronice.


Echipa Merlin.X

 

Protectia datelor cu caracter personal

 Va rugam sa cititi cu atentie urmatoarele informatii si sa va dati acordul prin validarea casutei “sunt de acord”. Va rugam sa notati ca puteti oricand sa va retrageti acordul dat.

 

Stimate utilizator,

In data de 25 Mai 2018, Regulamentul (EU) 2016/679/27 Aprilie 2016, al Parlamentului si Consiliului European, referitor la protectia persoanelor fizice in legatura cu procesarea datelor personale si a transmiterii libere a acestora, coroborat cu abrogarea Directivei 95/46/EC, va intra in vigoare (termenul folosit fiind “PDCP” sau “GDPR” sau "General Regulation on Data Protection"). Asadar, dorim sa va informam asupra procesarii datelor dumneavoastra personale, actiune ce se va efectua incepand cu 25 Mai 2018.

 

Ce sunt datele personale si ce date procesam?

 

Datele cu caracter personal, sau date personale sunt orice informatii de natura personala ce va ajuta sa identificati, direct sau indirect, acea persoana. Aceste date sunt colectate in diverse stadii ale utilizarii unor website-uri, inclusiv prin salvarea/utilizarea unor fisiere de tip “cookie”. Procesarea datelor cu caracter personal reprezinta operatiile efectuate asupra datelor personale, incluzand, in mod special, colectarea, inregistrarea, stocarea, procesarea, modificarea, partajarea ori stergerea datelor. Dintre datele Dumneavoastra achizitionam urmatoarele date personale: date de contact si preferinte.

 

Administratorul datelor dumneavoastra personale este

 

De ce dorim sa procesam datele?

 

Datele dumneavostra obtinute in conexiune cu incheierea unui contract / completarea unui formular, precum si pe parcursul derularii unui contract vor fi procesate pentru:

 

- vanzarea de produse si servicii

 

- desfasurarea de activitati de marketing

 

- examinarea cererilor receptionate.


Timpul de procesare a datelor dumneavoastra depinde de scopul pentru care datele sunt procesate. Perioada pentru care datele dumneavoastra vor fi stocate este calculat pe baza urmatoarelor criterii:

 

- reglementari legale ce obliga compania noastra sa proceseze date pentru o perioada de timp (exemplu: datele fiscale trebuie pastrate 5 ani de zile, datele contractuale 10 ani de zile, etc.) necesara pentru apararea unor interese sau indeplinirea unor formalitati fiscale si legale.

 

- reglementarile interne date de responsabilul de prelucrare a datelor si pentru care s-a obtinut acordul.


Cui putem furniza datele?

 

Datele dumneavoastra pot fi transferate unor procesatori de date in conexiune cu activitatile de vanzare, intermediere sau comisionare ale Companiei noastre si in numele carora actionam, catre firme de curierat ce va deservesc sau catre entitati si organisme autorizate de legile in vigoare. Datele dumneavoastra pot fi de asemenea transmise catre terte tari in conexiune cu ofertele selectate.



Ce drepturi aveti in legatura cu datele Dumneavoastra?

 

Dumneavoastra aveti dreptul de a cere acces la date, rectificare, transfer, limitare sau stergere a datelor. Aveti dreptul de a cere retragerea lor in orice moment. Retragerea consimtamantului nu va afecta legalitatea procesarii datelor, efectuata pe baza consimtamantului dat, anterioare retragerii. Consimtamantul este independent de momentul in care folositi serviciile si este valabil pana la anularea sa. Acordarea consimtamantului reprezinta posibilitatea de receptie a unor informatii de marketing customizate pe solicitarile Dvs si oferirea de produse si servicii la adresa de email sau telefon furnizate, precum si a unor contacte telefonice.

 

Care sunt bazele legale pentu procesarea datelor Dvs?

 

Orice procesare de date trebuie sa fie bazata pe un fundament legal, in concordanta cu legile aplicabile. Baza legala pentru procesarea datelor dumneavoastra in oferirea de servicii este stabilita prin necesitatea acestor date in realizarea contractelor sau a actiunilor preliminare incheierii unui contract. In plus, baza legala este indispensabila in completarea obligatiilor formale ale administratorului ori pentru scopul rezultat din interesul legitim al administratorului, precum oferirea de raspunsuri la scrisori sau alte solicitari.

 

In cazul unor dubii asupra corectitudinii procesarii datelor dumneavoastra de catre Companie, aveti oricand dreptul de a submite o sesizare organismelor supervizoare.

Coroborand informatiile de mai sus, accept a fi folosite in scop de marketing sau analitic, datele mele referitoare la utilizarea website-ului, a functionalitatilor si fisierelor de tip “Cookie”, inclusiv dupa intrarea in vigoare a noilor reglementari GDPR (25 Mai 2018).

 

Oferirea de date este o conditie a incheierii unui contract, iar fara acestea contractul nu poate fi incheiat.

Exprimarea acetui consimtamant este voluntara si poate fi retrasa oricand, insa retragerea consimtamantului nu va afecta legalitatea procesarii pe baza de consimtamant de dinainte de retragerea acestuia.